مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-03فرهنگي

قانعی: جشن سینمای ایران نشانه باورمندی این هنر به آرمان هاست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: چهلمین جشن سینمای ایران حکایت باورمندی و علقه اهالی این هنر صنعت به آرمان های فطری انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: چهلمین جشن سینمای ایران حکایت باورمندی و علقه اهالی این هنر صنعت به آرمان های فطری انقلاب اسلامی است.

حمیدرضا قانعی شامگاه پنج شنبه 14 بهمن در آیین گشایش بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در شیراز، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، ولادت امام محمد باقر(ع) و حلول ماه مبارک رجب گفت: آرزوم می کنم به برکت این ایام و لیالی به زودی این بیماری و همه گیری از همه سرزمین ها رخت بربندد و مردم جامعه بدون ترس و اضطراب از بیماری در آیین هایی اینچنین شرکت کنند.

او افزود: آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فجر انقلاب اسلامی و بیست و یکمین جشنواره فجر فارس را خدمت همه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خاصه اهالی نجیب سینما تبریک عرض می کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: چهلمین جشن سینمای ایران حکایت باورمندی و علقه اهالی این هنر صنعت به آرمان های فطری انقلاب اسلامی است.

قانعی خاطرنشان کرد: خیلی ها تلاش کردند با مدل های مختلف بین سینما و انقلاب فاصله بیندازند، اما امروز در چهلمین جشن سینما با نسل جدیدی از سینما گران مواجه هستیم که همگام با مردم سرزمین مان به قه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانعی: جشن سینمای ایران نشانه باورمندی این هنر به آرمان هاست

قانعی: جشن سینمای ایران نشانه باورمندی این هنر به آرمان هاست