مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 23:572022-02-03سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب شاخص ولایت مداری است


اگر از چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب بیرون بودیم یعنی نسبتی با آن تعریف نکرده ایم و این موضوع شاخص واقعی ولایت مداری و عدم ولایت مداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع امشب در مراسم گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، گفت: سه سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب گذشته است و هنوز خیلی از سینه چاکان انقلاب آن را مطالعه نکرده اند.

وی با بیان اینکه چهل سال اول انقلاب سند محکمی برای دفاع از نظامی انقلابی است، افزود: در فصل اول بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری چهل سال گذشته را بسیار دقیق تحلیل می کنند که علی رغم تمام کارشکنی ها، همه مشکلات و حتی همه خطاهای داخلی، فرایند حرکت نظام و انقلاب در چهل سال اول انقلاب همیشه رو به جلو بود.

دبیر نهضت نهج البلاغه خوانی تصریح کرد: مسئولین محترم کشور، اعضا و جناح ها، انقلابی و غیرانقلابی، نهادها و سازمان ها باید پاسخگو باشند که با این مطالبه شفاف و روشن رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم چه کرده اند.

وی با بیان اینکه اگر بنا باشد ما با همان تفکر، با همان روش ها، همان الگوهای چهل سال قبل، همان رفتارها را تکرار کنیم، از این بیانیه خارج هستیم، اظهار کرد: اگر از چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب بیرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب شاخص ولایت مداری است

بیانیه گام دوم انقلاب شاخص ولایت مداری است