مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 00:072022-02-03فرهنگي

از حضور بی سروصدای نصیریان تا یک فیلم پربحث دیگر در جشنواره فجر


چهارمین روز جشنواره فیلم فجر با حضور بی سروصدای یکی از بزرگان بازیگری سینما و تئاتر ایران در مقابل توجه ویژه عکاسان و خبرنگاران به حضور رییس سازمان سینمایی در محل برپایی جشنواره و همچنین با به اوج رسیدن انتقادها از هیأت انتخاب جشنواره بابت برخی فیلم های منتخب شان سپری شد.

- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر با حضور بی سروصدای یکی از بزرگان بازیگری سینما و تئاتر ایران در مقابل توجه ویژه عکاسان و خبرنگاران به حضور رییس سازمان سینمایی در محل برپایی جشنواره و همچنین با به اوج رسیدن انتقادها از هیأت انتخاب جشنواره بابت برخی فیلم های منتخب شان سپری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه روز چهارم از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر ، در حالی به پایان رسید که در غیاب دبیر جشنواره (مسعود نقاش زاده) که هنوز در قرنطینه ی پس از ابتلا به کروناست، محمد خزاعی - رییس سازمان سینمایی - به خانه جشنواره در مرکز همایش های برج میلاد آمد و به جای دبیر پاسخگویی برخی انتقادها شد که در این گزارش، در کنار حاشیه های روز چهارم به آن ها اشاره خواهد شد.

* اولین فیلم روز پنجشنبه 14 بهمن در سینمای رسانه ملاقات خصوصی ساخته امید شمس بود که بیشتر در سینمای کوتاه فعال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور بی سروصدای نصیریان تا یک فیلم پربحث دیگر در جشنواره فجر

از حضور بی سروصدای نصیریان تا یک فیلم پربحث دیگر در جشنواره فجر