مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-03سياسي

شهردار شوش قبل از استیضاح شدن استعفا بدهد


عضو شورای شهر شوش، مدیریت بر بخش های مختلف شهرداری را ضعیف دانست و گفت: پروژه های عمرانی و شهری شوش به حال خود رها شده است.

- اظهار کرد: شهردار شوش برای انتخابش قول داد که برنامه های خود را 6 ماهه عملی کند اما متأسفانه 6 ماه گذشت و هیچ اقدام مهمی صورت نگرفته است.

وی گفت: با انتخاب و رأی من به شهردار موجی از تهمت ها و توهین های از سوی شهروندان به من نسبت داده شد ولی همه می دانند در این مدت 6 ماهه در مقابل همه حرف ها کلامی بر زبان نیاوردم تا در مدیریت شهرداری و شهری مشکلی پیش نیاید.

عضو شورای شهر شوش به روز شدن حقوق کارگران، ساماندهی کیوسک ها، درآمد پایدار، جذب سرمایه گذار، کلنگ زنی میدان میوه و تره بار، ساماندهی پروژه ورودی شهر، تسریع در پروژه ساماندهی زهکش را از قول های شهردار شوش برای اجرایی کردن آنها در فرصت 6 ماهه دانست و افزود: متأسفانه برنامه هایی که شهردار باید در این فرصت 6 ماهه انجام دهد تاکنون اقدام رضایت بخشی نسبت به آنها انجام نشده است.

صفری یادآور شد: شهردار شوش در بازدید از پارک کوی ابوذر قول داد که نسبت به مشکلات این پارک رسیدگی شود و حتی با رسانه های محلی هم مصاحبه ای انجام داد اما بازهم این وعده به فراموشی سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شوش قبل از استیضاح شدن استعفا بدهد

شهردار شوش قبل از استیضاح شدن استعفا بدهد