مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 07:022022-02-04اقتصادي

مالیات بر جمع ارزش خودروهای تحت تملک اشخاص


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مالیات خودروهای لوکس بر جمع ارزش خودروهای تحت تملک اشخاص تعلق می گیرد.

- میر حیدر رضوی، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با اشاره به اطلاعیه سازمان امور مالیاتی در خصوص مالیات بر جمع ارزش خودروهای تحت تملک اشخاص اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی بر اساس اطلاعات دریافتی از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به محاسبه مالیات موضوع بند (ش) تبصره (6) قانون بودجه سال 1400 برای جمع ارزش خودروهای تحت تملک اشخاص اقدام نموده و نتایج حاصل از آن را در درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان منتشر نموده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان افزود: همه مالکان خودروها با ارزش مجموع بیش از 10 میلیارد ریال می توانند برای مشاهده وضعیت شمول یا عدم شمول مالیات و اطلاع از میزان مالیات متعلقه و پرداخت آن به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی MY.

TAX.

GOV.

IR مراجعه کنند.

وی افزود: مهلت پرداخت این مالیات تا پایان بهمن ماه سال جاری تعیین شده و در صورت عدم پرداخت مالیات در مهلت مقرر، نسبت به صدور برگ اجرایی اقدام خواهد شد.

رضوی خاطر نشان شد: چنانچه اشخاص مشمول با توجه به حوادثی از قبیل سیل، زلزله، آتش سوزی و تصادف نسبت به ارزش خودرو یا مالیات متعلق و یا اقدامات اجرایی اعتراض داشته باشند به اعتراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر جمع ارزش خودروهای تحت تملک اشخاص

مالیات بر جمع ارزش خودروهای تحت تملک اشخاص