مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-04سياسي

حمایت های سازمان بهداشت جهانی در ایران بیشتر شود


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر سید جعفر حسین، نماینده سازمان بهداشت جهانی WHO در ایران که در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بر علیه ملت ایران گفت: - ملت شجاع و مستقل ایران با وجود همه فشارهای ناجوانمردانه همچنان در برابر زیاده خواهی های ایالات متحده ایستاده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر حسینعلی شهریاری ادامه داد: با وجود شرایط دشوار ناشی از محاصره اقتصادی دشمن که در دوران کرونا تشدید هم شد، جمهوری اسلامی ایران تنها برای یک قلم داروی بیماران کرونا 1500 میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه بدلیل رویکردهای انسان دوستانه ملت و دولت ایران، بیش از 40 سال است که در کنار ملت افغانستان بوده ایم ادامه داد: همسایگی، اشتراکات مذهبی، علایق فرهنگی و حتی ارتباطات خانوادگی باعث شده است تا مردم ما مراودات زیادی با کشور های همسایه و به خصوص کشور افغانستان داشته باشند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی است که چند دهه جنگ و ناامنی در کشور افغانستان بر روی مسایل سلامت نیز تاثیر می گذارد و در حال حاضر یکی از نگرانی های جدی نظام بهداشت ما به خصوص در مناطق مرزی ما بیماری سل و به خصوص سل مقاوم به درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های سازمان بهداشت جهانی در ایران بیشتر شود

حمایت های سازمان بهداشت جهانی در ایران بیشتر شود