مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-04فرهنگي

ساخت فرهنگسرا مهمترین مطالبه فرهنگی مردم مهریز است


فرماندار مهریز با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، هنری و مذهبی این شهرستان تقویت زیرساخت های لازم در حوزه فرهنگی را ضروری دانست و گفت: حمایت برای ساخت فرهنگسرا مهمترین مطالبه مردم و مسئولان شهرستان مهریز است.

- محمددهقان بنادکی در خصوص سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان مهریز، در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: برگزاری رویدادی ملی و بین المللی نظیر افتتاحیه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در کاروانسرای تاریخی زین الدین مهریز ایده ای نو و قابل تقدیر است و حمایت مقام عالی فرهنگی و هنری کشور از این مهم نیز بیانگر توجه مسئولان ارشد به توزیع عادلانه خدمات برای توسعه بیش از پیش فرهنگی، هنری و اجتماعی است.

وی برگزاری رویدادهای فرهنگی در سطوح ملی و بین المللی در نقاط مختلف کشور را فرصت مناسبی برای بیان ظرفیت های فرهنگی، هنری و تاریخی دانست و افزود: این مهم باید بیش از پیش برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار مهریز در ادامه با اشاره به ویژگی های فرهنگی و هنری این شهرستان در استان یزد، گفت: ساخت فرهنگسرا یکی از مهمترین مطالبات مردم مهریز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که امیدواریم با توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری موجود تحقق این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فرهنگسرا مهمترین مطالبه فرهنگی مردم مهریز است

ساخت فرهنگسرا مهمترین مطالبه فرهنگی مردم مهریز است