مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-04پزشكي

بستری 13 کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک


رییس بیمارستان امیرکبیر اراک گفت 13 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک احسان رحیمی صبح امروز در بازدید از وضعیت بیماران کرونایی بیمارستان ضمن هشدار درخصوص افزایش احتمال ابتلای کودکان به کرونای اُمیکرون، بیان کرد: به طور کلی بار مراجعین درمانگاه سرپایی نسبت به هفته های گذشته چندین برابر شده و شاهد یک سیر افزایشی مراجعین سرپایی به ویژه اطفال به بیمارستان هستیم که این مهم در گروه کودکان بسیار نگران کننده است.

وی ضمن اشاره به بستری 2 مورد بزرگسال در این مرکز درمانی، ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده 13 کودک مشکوک به کووید 19 در بیمارستان بستری هستند که 5 نفر از آنها در بخش مراقب ویژه بیمارستان خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به افزایش احتمالی مراجعین و بستری کودکان در طی 2 هفته آتی تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده و با افزودن چندین اتاق، بخش تزریقات و سرپایی گسترش داده ایم تا بتوان با ارایه خدمات با کیفیت این بحران را مدیریت و از آن گذر کرد.

رحیمی از مردم استان خواست تا با تکمیل فرایند تزریق واکسن علیه کروناویروس، ایمنی خود را در برابر این اپیدمی افزایش دهند و با رعایت حداکثری موازین بهداشتی از جان خود و فرزندان خود محافطت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 13 کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک

بستری 13 کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک