مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-04فرهنگي

حوزه هنری با چهار فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد


مسؤول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: حوزه هنری امسال با چهار فیلم هناس، دسته دختران، شادروان و ضد در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

- سیدحامد اسحاقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به حضور چهار فیلم حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر امسال، اظهار کرد: حوزه هنری در سال جاری یکی از سیاست های اصلی خود را در کنار حمایت از فیلم سازان جوان و مستعد به همراه توزیع یکپارچه آثار سینمایی، تقویت جریان تولید و ساخت آثار متنوع هنری قرار داده است.

وی افزود: در واقع علاوه بر سینماداری، تولید آثار سینمایی با استفاده از نیروهای جوان که در خود حوزه هنری پرورش یافته اند از رویکردهای اصلی به شمار می رود.

مسؤول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: برگزاری طرح کاتینو در دو دوره، در راستای همین رویکرد به شمار می رود.

در این طرح که فراخوان آن به طور عمومی منتشر شد، تعدادی از استعدادهای جوان پس از طی مراحلی با حضور در باشگاه فیلم سوره آموزش های تئوری و عملی دیده و برای آن ها پروژه هایی تعریف می شود که مطمئنا در چند سال آینده شاهد تولید آثار سینمایی توسط همین فیلمسازان جوان و اعضای باشگاه فیلم سوره خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری با چهار فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد

حوزه هنری با چهار فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد