مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-04سياسي

تمرکز ما شایسته سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش های سیاسی است


رییس شورای سیاستگذاری جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی لرستان گفت: تمرکز ما روی شایسته سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش های سیاسی است.

- رییس شورای سیاستگذاری جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان: تمرکز ما شایسته سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش های سیاسی است ایسنا/لرستان رییس شورای سیاستگذاری جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی لرستان گفت: تمرکز ما روی شایسته سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش های سیاسی است.

نراقی در نشست هم اندیشی شورای راهبردی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب استان، در سالن جلسات شهید رشوند دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش ما این بوده است که عضوگیری و مشارکت نخبگان داخل و خارج از کشور در جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب، افزایش یابد تا بتوانیم با راهکارهای علمی در جهت تحقق محتوای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی بیان کرد: جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب، یک تشکل فراحزبی و فراجناحی است و در حال حاضر در تعداد 11 استان، نماینده فعال دارد.

رییس شورای سیاستگذاری جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی لرستان افزود: رویکرد کاری ما این است که استان های کمتربرخوردار، در جهت تلاش برای کاهش مشکلات لرستان، مورد توجه بیشتری قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز ما شایسته سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش های سیاسی است

تمرکز ما شایسته سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش های سیاسی است