مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-04سياسي

امنیت لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی است


تا وقتی امنیت نباشد کسی از موضوعات دیگر مانند توسعه اقتصاد و فرهنگ نمی تواند صحبت کند در واقع بزرگ ترین نعمت ها صحت و امنیت است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در آیین معارفه سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز امنیت همه چیز یک کشور است و چیزی واجب تر از این مفهوم نداریم زیرا اگر کشوری امنیت نداشته باشد هیچ چیز ندارد.

وی با بیان اینکه کشورمان با هجمه های جنگ های شدید به لحاظ جنگ های نرم و رسانه ای روبروست و بارها گفته شده جنگ رسانه ای دشمن فوق العاده خطرناک تر و پرقدرت تر است افزود: جنگی که اکنون برای کشورمان است جنگی ترکیبی همه جانبه بوده که از جنگ سایبری تا تحریمی را شامل می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرزهای طولانی، تفاوت های فوق العاده در حوزه قومیت ها و ترکیب های مذهبی و فاصله زیاد شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و توسعه ای استان با سایر نقاط از ویژگی های امنیتی این منطقه است تصریح کرد: خدمت کردن در این استان هم به لحاظ ارج و منزلت و هم به لحاظ پیچیدگی و حساسیت یک توفیق است.

وی با اشاره به اینکه شاخص های امنیتی سیستان و بلوچستان شاخص های قابل قبول است، تصریح کرد: هر روز که می گذرد انقلاب ما تنومندتر و با صلابت تر می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی است

امنیت لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی است