مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-04سياسي

خدمات انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان خدمات صورت گرفته توسط انقلاب اسلامی در این استان را غیر قابل مقایسه با سال های قبل از انقلاب توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر امور اهل سنت سیستان وبلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار حجت االسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات ضمن ابراز امیدواری نسبت به آثار و برکات سفر به این استان، اظهار داشت: بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیوست حکم انتصاب نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، تشکیل شورای راهبردی در دستورکار قرار گرفت و زمینه ساز تعامل مناسبی بین مسئولان ارشد استان شد.

وی ادامه داد: اتفاق نظر در مسائل کلی سیستان و بلوچستان، پیگیری مسائل کلیدی از مسؤولان ارشد کشوری به صورت مکاتبه ای و حضوری، افزایش حضور و رفت و آمد مسؤولان کشوری به استان و همچنین رشد مبلغ بودجه 1,400 استان نسبت به سال 1399 از برکات تشکیل این شورا بوده است.

آیت الله محامی نقش امنیت پایدار را در پیشرفت اقتصادی و رشد علمی و فرهنگی جامعه، مهم ارزیابی کرد و افزود: رفع مشکلات عدیده استان از جهات مختلف نیازمند اهتمام بیشتر دولتمردان است.

وی خدمات صورت گرفته توسط انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان را غیرقابل مقایسه با سال های قبل از انقلاب توصیف کرد و گفت: البته عوامل مختلفی از جمله محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست

خدمات انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست