مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-04سياسي

شهدا بهترین سرمشق دوره تحولی رسانه ملی هستند


رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه شهدا بهترین، بزرگترین، ارزشمندترین و موثرترین الگو برای ما در مسئولیت های مختلف به شمار می روند گفت: در دوره تحول رسانه ملی بهترین سرمشق شهدا هستند.

- به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، یادواره شهید عبدالرسول مصطفایی از شهدای صداوسیمای فارس و شهید شاخص رسانه ملی در سال 1400، پنج شنبه 14 بهمن در سالن شهید رکنی صداوسیمای این استان برگزار شد.

در این مراسم که پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما به صورت ویدئو کنفرانس و محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان های رسانه ملی، حسین قرایی مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما، آیت الله کلانتری تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و دیگر مقامات لشکری، کشوری و استانی حضور داشتند از خانواده شهید عبدالرسول مصطفایی نخستین شهید خبرنگار دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

جبلی رییس رسانه ملی در سخنرانی آنلاین خود در این یادواره با تبریک حلول ماه رجب و سالروز میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع)، گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت رحلت مرجع بصیر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه شهدا حق حیات بر گردن ما دارند و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم اظهار کرد: یکی از سخت ترین سخنرانی ها، صحبت در مجالس شهدا و در محضر خانواده های مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا بهترین سرمشق دوره تحولی رسانه ملی هستند

شهدا بهترین سرمشق دوره تحولی رسانه ملی هستند