مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-04سياسي

استفاده از ظرفیت همه شهرستان ها در اداره کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از توان و ظرفیت نیروهای شایسته همه شهرستان های استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در دیدار با جمعی از فرهیختگان شهرستان بهمیی گفت: تلاش می کنیم تا در مدیریت استان از ظرفیت نیروهای شایسته همه شهرستان ها استفاده کنیم.

وی در ادامه در خصوص جذب جوانان استان در شرکت نفت گفت: در گچساران هم همین مشکل را داریم، سهم استان در حوزه نفت در بخش های سرمایه گذاری و اشتغال داده نشده است و این موضوع را چندین بار در نهاد ریاست جمهوری مطرح کردم.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در تدارک دیدار با وزیر نفت برای رفع این مشکل هستیم که در جذب نیرو در شرکت نفت سهم  شهرستان های گچساران و بهمیی دیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در خصوص سد آبریز با بیان اینکه احداث این سد حق مردم استان است، گفت: مطالعات این سد به اتمام رسیده است.

احمدزاده با اشاره به برخی مشکلات و سنگ اندازی ها برای جلوگیری از احداث سد آبریز در استان گفت: امیدواریم در جلسه چهارشنبه هفته پیش رو مصوب شود که سد آبریز در کهگیلویه و بویراحمد احداث شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: مشکلات  استان در حوزه فرهنگی کم نیست و باید همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت همه شهرستان ها در اداره کهگیلویه و بویراحمد

استفاده از ظرفیت همه شهرستان ها در اداره کهگیلویه و بویراحمد