مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-04بين الملل

فراخوان مخالفان تونسی برای برگزاری تظاهرات در پایتخت طی روز یکشنبه


منابع خبری گزارش دادند که جنبش شهروندان تونسی مخالف کودتا ، پنجشنبه، در بیانیه ای به دلیل نقض فاحش حقوق و آزادی در کشور، خواستار تحصن اعتراضی در پایتخت در روز یکشنبه شدند.

- منابع خبری گزارش دادند که جنبش "شهروندان تونسی مخالف کودتا"، پنجشنبه، در بیانیه ای به دلیل نقض فاحش حقوق و آزادی در کشور، خواستار تحصن اعتراضی در پایتخت در روز یکشنبه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، جنبش شهروندان تونسی مخالف کودتا ، در بیانیه ای اعلام کرد: خواستار اجرای یک موضع اعتراضی در روز یکشنبه به رد نقض شدید حقوق و آزادی ها و در پاسخ به بازداشت اجباری نورالدین البحیری، معاون، وزیر سابق و رهبر جنبش النهضه است.

این جنبش در بیانیه خود افزود که این موضع همچنین به عنوان رد کودتا و محکومیت تعقیب ها و دستگیری های امنیتی که فعالان و وبلاگ نویسان را هدف قرار می دهد است.

در این بیانیه آمده است که این امر همچنین در حمایت از شورای عالی قضایی و محکوم کردن تلاش برای به زانو درآوردن قوه قضاییه و هدف قرار دادن مسیر استقلال آن خواهد بود.

بر اساس این بیانیه، این جنبش بر لزوم افشای حقیقت در مورد همه جنایات تروریستی که نشان دهنده هدف گیری آشکار انقلاب و مسیر ساخت وساز دموکراتیک در تونس است، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مخالفان تونسی برای برگزاری تظاهرات در پایتخت طی روز یکشنبه

فراخوان مخالفان تونسی برای برگزاری تظاهرات در پایتخت طی روز یکشنبه