مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-04اجتماعي

طراحی برنامه های دهه فجر به تناسب آموزش های حضوری و غیر حضوری


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به غیر حضوری شدن برخی از مقاطع تحصیلی برنامه های دهه فجر هم به تناسب آموزش های حضوری و غیر حضوری چینش و طراحی شده است.

- ایسنا/قم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به غیر حضوری شدن برخی از مقاطع تحصیلی برنامه های دهه فجر هم به تناسب آموزش های حضوری و غیر حضوری چینش و طراحی شده است.

ناصر حمزه ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه مجموعا 29 برنامه را به مناسبت دهه فجر برای ارائه به مدارس ابلاغ کردیم، افزود: با توجه به غیر حضوری شدن برخی از مقاطع تحصیلی برنامه های دهه فجر هم به تناسب آموزش های حضوری و غیر حضوری چینش و طراحی شده است.

وی در خصوص برنامه های اداره آموزش و پرورش در دهه فجر یادآور شد: در 12 بهمن زنگ انقلاب در 7 آموزشگاه به طور نمادین و در دبیرستان حضرت معصومه (س) ناحیه سه با حضور مقامات استانی و مدیر کل آموزش و پرورش نواخته شد.

حمزه ای بیان کرد: امروز 14 بهمن طرح شمیم نور با هدف غبار روبی گلزار شهدا توسط تشکل های دانش آموزی از ساعت 9 صبح آغاز شد همچنین با مشارکت سه تشکل بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی و سازمان دانش آموزی تعدادی از دانش آموزان 15 بهمن جهت اقامه نماز جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی برنامه های دهه فجر به تناسب آموزش های حضوری و غیر حضوری

طراحی برنامه های دهه فجر به تناسب آموزش های حضوری و غیر حضوری