مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-04اجتماعي

دادستان گیلانی سگ گردانی را ممنوع کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، ابراهیم انصاری دادستان شهرستان لاهیجان طی نامه ای سگ گردانی را ممنوع کرد و شهرداری و نیروی انتظامی را موظف کرد تا در راستای پیگیری حقوق عامه و همچنین پیشگیری از وقوع جرم اقدامات لازم را انجام دهند.

  متاسفانه امروز می توان گفت پدیده سگ گردانی به تفریح جدید برخی جوانان شهرهای مختلف تبدیل شده و بسیاری از آن ها با نگهداری های لاکچری و فانتزی از حیوانات خود این کار را نشانه شیک بودن خودشان می دانند و همیشه یکی از مشکل خانواده ها به خصوص در گیلان، جولان سگ ها در مراکز تفریحی و عمومی است.

  اگر تا چند وقت پیش نگه داشتن سگ فقط مربوط به افراد با خانه های بزرگ، ویلاها و باغ های دور از شهر که محل نگهداری از حیوان را دارا هستند بود، ولی اکنون این مساله به دارندگان آپارتمان ها هم سرایت کرده است.

افرادی که حتی یک حیاط کوچک اختصاصی هم ندارند و مجبورند برای اینکه حیوان بیگناه هوایی به سرش بخورد آن ها را راهی فضاهای مشترک با سایر انسان ها از جمله کوچه و خیابان و پارک ها کنند که گاهی این رفتار سبب ایجاد آزار و اذیت و سلب آرامش از سایر شهروندان به خصوص کودکان می شود.

  شاهد این مطلب حملات حیوانات به افراد مختلف به خصوص کودکان است که موارد بسیار زیادی را می توان از این نمونه بر شمرد و روزانه هم مشکلات بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان گیلانی سگ گردانی را ممنوع کرد

دادستان گیلانی سگ گردانی را ممنوع کرد