مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-04سياسي

دستاوردهای نظام را باید تبیین و حفظ کنیم


باید از دستاوردهای نظام حفاظت کنیم و بر آنها بیفزاییم و به داشته هایمان قانع نباشیم.

هرجامعه ای که به گذشته خود بسنده کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک حلول ماه رجب، اظهار کرد: ماه های رجب، شعبان و رمضان فرصتی است که انسان به خودسازی برسد.

وی با تسلیت رحلت مرجع عالی قدر شیعیان جهان بیان کرد: آیت الله صافی گلپایگانی همواره در خدمت اسلام، فقات و نشر معارف اسلام و همواره در خدمت انقلاب و مشاور امین، دلسوز و آگاه برای رهبر انقلاب بودند.

عسکری با تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: علی رغم این همه جنگ، محاصره ، تحریم و تهدید دشمنان که برای نابودی انقلاب صف آرایی کرده بودند، الان چهل و سومین سال انقلاب را جشن می گیریم.

وی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب محصول تلاش چهل ساله را کشور و ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، باعزت، متدین، پیشرفته در علم، انباشته از تجربه های گران بها، مطمئن، امیدوار و دارای تأثیر اساسی در منطقه و منطق قوی در مسائل جهای و رکورددار در مسائل علمی دانستند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به دستاوردهای نظام خاطرنشان کرد: باید از این دستاوردها حفاظت کنیم و بر آنها بیفزاییم و به داشته هایمان قانع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظام را باید تبیین و حفظ کنیم

دستاوردهای نظام را باید تبیین و حفظ کنیم