مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-04سياسي

بختیاری ها از شاپور بختیاری در 20 بهمن تبری جستند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بختیاری های استان در 20 بهمن ماه با امام (ره) اعلام بیعت کردند، در حقیقت بختیاری ها از یک وصله ناجور یعنی شاپور بختیاری، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بختیاری های استان در 20 بهمن ماه با امام (ره) اعلام بیعت کردند، در حقیقت بختیاری ها از یک وصله ناجور یعنی شاپور بختیاری، تبری جستند و اکنون درخواست دیدار با مقام معظم رهبری را دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 15 بهمن ماه در خطبه های نخست نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سوره ابراهیم، اظهار کرد: در این سوره، توحید ربوبی مطرح و مدنظر است و باید توحید ربوبی را از این آیات، برداشت کرد.

وی با بیان اینکه داشتن نگاه توحیدی در تمامی مراحل زندگی مهم است، افزود: همه امور، تحت ربوبیت پروردگار متعال بوده، البته رب، معنای گسترده و وسیعی دارد و مالک حقیقی در عالم، پروردگار جهانیان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برخی نمی خواهند مالکیت پروردگار را بپذیرند، طبیعی است که این افراد، کفرورزیده و نتیجه عمل این افراد، منجر به عذاب می شود، اگر انسان، خود را تحت ربوبیت پروردگار نبیند، نشان دهنده دور شدن از باور توحیدی است، بنابراین انسان باید مراقب باشد، خوبان عالم، بنده پروردگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیاری ها از شاپور بختیاری در 20 بهمن تبری جستند

بختیاری ها از شاپور بختیاری در 20 بهمن تبری جستند