مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-04سياسي

کوتاهی مجلس در خصوص قوانین حمایتی از نیروهای نظامی و انتظامی


مجلس در برخی از موارد نسبت به قوانین حمایتی از نیروهای نظامی و انتظامی کوتاهی کرده است.

- ، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک حلول ماه رجب با بیان اینکه استغفار مهم ترین عمل توصیه شده در این ماه است، اظهار داشت: از سوی دیگر باید مشرکان را نیز از بین ببریم، البته تا مادامی که کسی به ما کاری نداشته باشد با اوکاری نداریم اما اگر گوشه چشمی به ایران داشته باشند معلوم نیست چیزی از اسراییل باقی بماند.

وی با بیان اینکه اسلام با شمشیر و جنگ پیش نرفته است، افزود: جهاد اسلام دفاع است، در کشور ایران پس از 43 سال از پیروزی انقلاب طرفداران آیین های مختلف در ایران مسالمت آمیز زندگی می کنند و شیفته انقلاب نیز هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز روز ولادت با سعادت حضرت هادی (ع) و فردا شهادت ایشان است، افزود: این امام بزرگوار 42 سال وظایف خود را در دوران حکومت چندین خلیفه عباسی زندگی کردند و در نهایت به دست یکی از خلفای جنایتکار عباسی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی زیارت جامه کبیره را یکی از مهم ترین یادگاری های امام هادی (ع) دانست و گفت: این دعا دایره المعارف شخصیت اهل بیت (ع) است و از این رو از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی مجلس در خصوص قوانین حمایتی از نیروهای نظامی و انتظامی

کوتاهی مجلس در خصوص قوانین حمایتی از نیروهای نظامی و انتظامی