مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-04سياسي

مسؤولان استانی در انتصابات به جوانان اعتماد کنند / لزوم افزایش حقوق و دستمزد کارگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به نوزدهم بهمن 1357 سالروز تاریخی  پیوست هوانیروز به ملت و امام خمینی ره اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) نظام پوسیده شاهنشاهی را فروریخت و جوانان این مرزوبوم در حماسه های مختلف از این مرز پر گوهر دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای پیام گام دوم انقلاب امید و اعتماد به جوانان است، گفت: دشمن در طول عمر انقلاب پرافتخار اسلامی ایران تلاش کرد تا با توطئه های مختلف ایران را نابود کند اما به فضل الهی، هدایت رهبری  و بصیرت مردم سربلند ایران اسلامی دشمن در همه توطئه ها شکست خورده و عقب نشینی کرده است.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می کند که با جنگ اراده ها بتواند بر ملت سربلند ایران اسلامی  فائق بیاید، افزود: دشمن  تلاش کرده است تا مردم را از آیین، فرهنگ، دین، خدا و قرآن دور کند اما دشمن بداند که فرزندان این مرزوبوم توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

فلاحتی با گلایه از گرانی های موجود که علاوه بر اقلام کلان اقلام خرد را نیز شامل شده و مردم را به زحمت انداخته است، بیان کرد: اگرچه همه می دانند که همه گرانی ها یک شبه و یک روزه به وجود نیامده و عقبه ای دارد که باید برطرف گردد و دولت در تلاش اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان استانی در انتصابات به جوانان اعتماد کنند / لزوم افزایش حقوق و دستمزد کارگران

مسؤولان استانی در انتصابات به جوانان اعتماد کنند / لزوم افزایش حقوق و دستمزد کارگران