مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-04سياسي

بهزیستی زرین دشت به فکر تاسیس کمپ ترک اعتیاد باشد


افزایش آمار اعتیاد در سنین کم زنگ خطری برای مسئولان این شهرستان است و بهزیستی باید به فکر تاسیس کمپ ترک اعتیاد و بازپروری  معتادین باشد.

- ، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های نماز جمعه این هفته زرین دشت افزایش سن پایین اعتیاد در زرین دشت را زنگ خطری برای مسئولان این شهرستان دانست و اظهار کرد: یکی از معضلات موجود در شهرستان، معضل اعتیاد است که متاسفانه مصرف مواد مخدر مخصوصاً در بین نوجوانان و جوانان این شهرستان دائماً در حال افزایش است.

وی افزود: گرایش نوجوانان و جوانان به مواد افیونی در این شهرستان را زنگ خطر جدی است که مسئولان اجرایی باید برای جلو گیری از گسترش این آسیب اجتماعی با قدرت وارد عمل شوند.

امام جمعه زرین دشت کمبود کمپ ترک اعتیاد برای بازپروری معتادین در این شهرستان را معضلی جدی دانست و متذکر شد: بنده چند بار هم راجع به این موضوع تذکر داده ام در کنار معضل اعتیاد و نبود کمپ ترک اعتیاد وجود برخی قوانین که نه تنها بازدارنده نیست بلکه عاملی برای دزدیهای خرد در این شهرستان شده است.

امام جمعه زرین دشت بخشش قانون در مورد سرقت های زیر 20 میلیون تومان که در دسته جرائم قابل بخشش قرار می گیرد و جنبه عمومی ندارد را باعث افزایش دزدی های خرد و موجب نارضایتی عموم در این شهرستان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی زرین دشت به فکر تاسیس کمپ ترک اعتیاد باشد

بهزیستی زرین دشت به فکر تاسیس کمپ ترک اعتیاد باشد