مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-04سياسي

تکمیل پروژه های میامی مطالبه ای مردمی/ وعده مسئولان عملی شود


امام جمعه میامی خواستار عملی شدن وعده مسئولان در قبال این شهرستان شد و گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از خواسته های مهم مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگیر هستیم اما مسئولان برای برگزاری مناسبت ها و مراسم دهه فجر اهتمام خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی است تا همه دستگاه های اجرایی برای پاسخ به سوالات مردم بین آنها حاضر باشند، تاکید کرد: مسئولان به خصوص نهادهای فرهنگی نیز می بایست نسبت به جهاد تبیین که یکی از مهمترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، توجه داشته باشند.

اهمیت جهاد تبیین امام جمعه میامی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: دشمن تلاش می کند تا مردم مأیوس شوند از سوی دیگر تورم به سرعت چشمگیری به سمت آسمان حرکت می کند و امیدواریم دولت ماه به خصوص در اسفندماه و در آستانه نوروز کام مردم را شیرین کند و نظارت بر قیمت ها تشدید شود.

صفایی پور با بیان اینکه قیمت ها رو به افزایش است، ابراز کرد: دولت دنبال این است که مشکلات را برطرف کند و لذا باید امیدوار باشیم که خبرهای خوشی در راه باشد.

وی با بیان اینکه امروز باید به نسل جوان با استفاده از جهاد تبیین واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را یاد آورد شد، بیان کرد: امروز جهاد تبیین از بابت پاسخگویی به سوالاتی مانند یک چرا انقلاب شد؟ چگونه انقلاب شد؟ پس از انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های میامی مطالبه ای مردمی/ وعده مسئولان عملی شود

تکمیل پروژه های میامی مطالبه ای مردمی/ وعده مسئولان عملی شود