مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-04سياسي

ایران برای ملت های مستضعف جهان الگو شده است


امروز کشور ما سرنوشت امت اسلامی را دگرگون کرده و برای ملت های مستضعف آزاده جهان الگو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مکتب و سیره عملی حضرت امام(ره) تنها منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس نظام اسلامی نشد، بلکه این مکتب دارای مولفه ‏ها و شاخصه ‏هایی می باشد که با کمک آن‏ها، انقلاب اسلامی در مقابل توطئه ‏های بیرونی، انحرافات داخلی و فتنه ‏های مشترک عوامل داخلی و خارجی مصون ماند.

وی دهه مبارک فجر را به منزله شبهای قدر و ایام الله دانست و گفت: یکی از مهمترین وظیفه ما تریبون داران این است که برکات این نظام را به نسل های سوم و چهارم انقلاب بازگو کنیم و بگوییم که ما کجا بودیم و به کجا آمده ایم.

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: امروز و به برکت انقلاب در حوزه جهانی ابهت پوشالی ابر قدرتها را شکسته ایم و در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی امریکا ما نمایش قدرت و صف آرایی می کنیم.

  رحیمی با تاکید بر اینکه ما امروزه وحشت از دل مظلومان را به دل مستکبران منتقل کرده ایم گفت:  امروز کشور ما سرنوشت امت اسلامی را دگرگون کرده و برای ملت های مستضعف آزاده جهان الگو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای ملت های مستضعف جهان الگو شده است

ایران برای ملت های مستضعف جهان الگو شده است