مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-04سياسي

شکل گیری مقاومت در منطقه از برکات انقلاب اسلامی ایران است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورها و برکات بسیاری برای ایران و جهان داشت، گفت: شکل گیری مقاومت در منطقه از برکات انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی در خطبه های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: انقلاب برای ایران و جهان برکات بسیار فراوانی داشت که امروز باید قدردان آن باشیم و شکل گیری مقاومت در منطقه از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه احیای اسلام به عنوان یک مکتب پویا و بالنده از برکات انقلاب اسلامی در جهان و منطقه است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) گفتمان دینی خالص را دوباره احیا کرد و امروز در دنیا و منطقه شاهد آن هستیم.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه رژیم طاغوت با اسراییل روابطی داشت که حتی از رژیم منحوس صهیونیستی حمایت هم می شد، ابراز کرد: حاکمان آن روزگار و طاغوتیان ملعون با بنزین ایران بیت المقدس را آتش زدند و امروز باید در پیشگاه خداوند منان پاسخگو باشند اما انقلاب اسلامی معادلات را بر هم زد و امروز جبهه مقاومت کنار گوش اسراییل با اقتدار حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری مقاومت در منطقه از برکات انقلاب اسلامی ایران است

شکل گیری مقاومت در منطقه از برکات انقلاب اسلامی ایران است