مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-04سياسي

امام جمعه کرمان: دولت مردمی بسترهای عملیاتی گام دوم انقلاب را مهیا کند


باید بسترهای عملیاتی گام دوم انقلاب که گام بسیار مهمی است در این دولت مردمی مهیا شود و یکی از محورهای مهم در گام دوم توجه به نسل جوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان با تبریک روز نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: با پیوستن همافران به امام و انقلاب مسیر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرعت بیشتری پیدا کرد و این مسیر هموار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ارتش در اوج مسائل قبل از پیروزی که همه تلاش مردم این بود انقلاب هر چه زودتر به پیروزی برسد به اسلام و انقلاب و مردم خدمت بزرگی کرد، افزود: از 19 بهمن 57 تا امروز عزیران ارتش با فداکاری و سلحشوری و غیرت دینی و دفاع از غرور ملی حماسه ها خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه نیروی فداکار ناجا همیشه در صحنه است با اشاره به شهادت نیروی پلیس علی رنجبر در استان فارس اظهار کرد: باید هم عوامل این جنایت شناسایی و برخورد قاطع با آنها صورت گیرد و بر دستگاه قضایی مجاهد و فداکار است که این پرونده ها را سرعت ببخشد.

امام جمعه کرمان با تبریک فرارسیدن جشن پیروزی چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در شرایطی مردم از امام حمایت کردند و دستور امام را عملیاتی کردند که طولی نکشید رژیم طاغوت خودش هم فهمید نمی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: دولت مردمی بسترهای عملیاتی گام دوم انقلاب را مهیا کند

امام جمعه کرمان: دولت مردمی بسترهای عملیاتی گام دوم انقلاب را مهیا کند