مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-04سياسي

بانیان وضع موجود باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشند


امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بانیان وضع موجود باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با گرامی داشت شروع ماه رجب، میلاد امام باقر (ع) و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: امام خمینی (ره) هندسه معیوبی که مردم ایران در آن زندگی می کردند را تغییر داد و مردم را از شر طاغوت نجات داد و به ولایت الهی درآورد.

وی افزود: ممکن است گاهی ضد ارزش ها و ناهنجاری هایی در جامعه مشاهده شود ایراد ندارد ما ادعای اسلام 100 درصدی را نداریم بلکه جهت گیری به سمت انقلاب اسلامی مطلق و تمدن اسلامی است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: حکایت انقلاب ایران همچون کوهنوردی است که برای رسیدن به قله با فراز و نشیب های روبرو است و این حرکت راهی پرشتاب است که اگر از ظرفیت های استفاده شود پر سرعت حرکت می کند و چنانچه از آرمان های امام راحل (ره) و دستورات اسلام فاصله بگیرد حرکت به کندی انجام خواهد شد.

زمانی موسوی بیان کرد: انقلاب اسلامی استفاده خوبی از ظرفیت های خود داشته است اما این میزان کافی نیست و تلاش بیشتری را می طلبد و تمامی ما باید برای انقلاب هزینه بدهیم نه اینکه انقلاب برای ما هزینه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانیان وضع موجود باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشند

بانیان وضع موجود باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشند