مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-04سياسي

مسئولان کشور به داد مردم دماوند برسند/ تصادف های منطقه گیلاوند غیرقابل جبران است


امام جمعه دماوند در واکنش به تصادف زنجیره ای روزهای اخیر در منطقه گیلاوند گفت: مسئولان کشور به داد مردم دماوند برسند، چراکه تصادف های منطقه گیلاوند غیرقابل جبران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره تصادف زنجیره ای روزهای اخیر در منطقه گیلاوند اظهار کرد: در شب 12 بهمن با آغاز دهه مبارکه فجر، شاهد تصادف زنجیره ای در منطقه گیلاوند و خسارت جانی و مالی فراوانی بودیم؛ قصه پرغصه کمربندی گیلاوند، سال هاست ساکنان و مسافران، از احداث نشدنش رنج می برند، می سوزند و می سازند.

وی افزود: جاده تهران به مشهد در منطقه گیلاوند هر از چند گاهی خانواده هایی را داغدار و سوگوار و عده ای را راهی بیمارستان می کند؛ وجود نداشتن کمربندی جنوبی در گیلاوند، باعث ترافیک دائمی و رنج آور و ایجاد تصادفات مرگبار و غیرقابل جبران شده است.

امام جمعه دماوند گفت: در دو سال اخیر پنج تصادف در اثر از بین رفتن سیستم ترمز تریلی و کامیون در سرازیری گیلاوند و فوت 2 نفر و مجروح شدن 32 نفر و خسارت دیدن 80 خودرو شده است؛ اگر تریلی هایی که ترمز خود را از دست می دهند، حامل بار مواد سوختی و قابل احتراق باشند خسارات جانی و غیر قابل جبرانی به بار خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان کشور به داد مردم دماوند برسند/ تصادف های منطقه گیلاوند غیرقابل جبران است

مسئولان کشور به داد مردم دماوند برسند/ تصادف های منطقه گیلاوند غیرقابل جبران است