مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-04اقتصادي

دادستان لاهیجان سگ گردانی را ممنوع کرد +تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، به گفته مردم مناطق مختلف گیلان حضور سگ گردانان در خیابان ها، بوستان ها و اماکن عمومی موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت روانی و سللامت مردم شده و اگر تا چند وقت پیش سگ گردانی فقط میان اقشار مرفه دیده می شد ولی اکنون این معضل به پدیده ای فراگیر تبدیل شده و اقشار کم درآمد جامعه نیز رو به این کار آورده اند تا جایی که داخل خودروهای مختلف با هر رنج قیمتی شاهد سگ های تزیینی هستیم.

اگر تا چند وقت پیش نگه داشتن سگ فقط مربوط به افراد با خانه های بزرگ، ویلاها و باغ های دور از شهر که محل نگهداری از حیوان را دارا هستند بود، ولی اکنون این مساله به دارندگان آپارتمان ها هم سرایت کرده است.

افرادی که حتی یک حیاط کوچک اختصاصی هم ندارند و مجبورند برای اینکه حیوان بیگناه هوایی به سرش بخورد آن ها را راهی فضاهای مشترک با سایر انسان ها از جمله کوچه و خیابان و پارک ها کنند که گاهی این رفتار سبب ایجاد آزار و اذیت و سلب آرامش از سایر شهروندان به خصوص کودکان می شود.

شاهد این مطلب حملات حیوانات به افراد مختلف به خصوص کودکان است که موارد بسیار زیادی را می توان از این نمونه بر شمرد و روزانه هم مشکلات بسیاری برای شهروندان ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان لاهیجان سگ گردانی را ممنوع کرد +تصاویر

دادستان لاهیجان سگ گردانی را ممنوع کرد +تصاویر