مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-04اجتماعي

هشدار هواشناسی: کولاک برف و مه گرفتگی در استان های پربارش


سازمان هواشناسی بر اجتناب از سفرهای غیرضروری، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، از جمله زنجیرچرخ، مه شکن و سوخت کافی تاکید کرد.

- سازمان هواشناسی بر اجتناب از سفرهای غیرضروری، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، از جمله زنجیرچرخ، مه شکن و سوخت کافی تاکید کرد.

سازمان هواشناسی نسبت به برف و باران، وزش باد شدید، کولاک برف و پدیده مه در استان های پربارش هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا 15 و 16 بهمن و بارش برف و باران، وزش باد شدید، کولاک برف و پدیده مه هشدار داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز جمعه 15بهمن در شمال و شرق خوزستان، شمال ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، جنوب لرستان، جنوب اردبیل، شمال زنجان و فردا 16 بهمن در ارتفاعات گیلان، مازندران و گلستان، غرب فارس، شمال بوشهر، شرق خراسان رضوی،بارش برف و باران، وزش باد شدید،کولاک برف و پدیده مه رخ می دهد.

این شرایط طی امروز و فردا در استان های اعلام شده سبب لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد، کولاک برف، کاهش دید، احتمال سقوط بهمن، مسدود شدن جاده های مواصلاتی برف گیر، افت فشار گاز و تاخیر و احتمال لغو پروازها خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی: کولاک برف و مه گرفتگی در استان های پربارش

هشدار هواشناسی: کولاک برف و مه گرفتگی در استان های پربارش