مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-04سياسي

تقویت زیرساخت های فرهنگی از مطالبات جدی مردم شهرستان کوار است


تقویت زیرساخت های فرهنگی، اختصاص اعتبار برای ایجاد اداره تبلیغات اسلامی و ایجاد اداره اوقاف و امور خیریه از مطالبات جدی فرهنگی مردم شهرستان کوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های نماز جمعه امروز کوار، با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، ماه استغفار و دعا و توجه به امام زمان(عج) گفت: یکی از ابعاد تقوای اعتقادی و یکی از مسائل زیربنایی و حیاتی و امیدبخش که از زمان پیامبر اکرم تا زمان امامان معصوم در فرصت های گوناگون به آن پرداخته شده ، مسئله مهدویت و اعتقاد به امام زمان است.

وی به مناسبت شهادت امام دهم، موضوع مهدویت را در بیان و تلاش امام هادی بررسی کرد و افزود: دوران امام هادی(ع) دوران اختناق و حساسیت دستگاه ظلم نسبت به موضوع امام مهدی(عج) و آخرین حجت خدا بود.

دشمن، به شدت مراقب و حساس بود و اما امام هادی(ع) از فرصت ها حداکثر استفاده را برد و در قالب دعا و زیارت و با شیوه های گوناگون یاد امام زمان را زنده نگهداشت.

خطیب جمعه کوار افزود:گسترش شبکه وکالت در جهان اسلام و روش نامه نگاری و مدیریت و هدایت با واسطه و از راه دور توسط امام هادی(ع) زمینه سازی برای ظهور امام زمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های فرهنگی از مطالبات جدی مردم شهرستان کوار است

تقویت زیرساخت های فرهنگی از مطالبات جدی مردم شهرستان کوار است