مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-04سياسي

پرونده عوامل شهادت پلیس وظیفه شناس با قاطعیت پیگیری شود


امام جمعه داراب با اشاره به شهادت نیروی پلیس توسط اراذل گفت: باید این پرونده با سرعت و قاطعیت رسیدگی شود و اشد مجازات در انتظار عوامل شهادت این پلیس وظیفه شناس باشد.

- ، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه های این هفته نمازجمعه داراب اظهار کرد: یکی از مهم ترین حقایقی که می بایست به بهترین شکل تبیین شود، پدیده الهی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه لازمه تبیین صحیح انقلاب اسلامی، شناخت صحیح آن است، افزود: شناخت صحیح انقلاب، مستلزم نگاه کلان و فراگیر است اما باید توجه داشت که نگاه های جزیی، نگاه به حوادث میانه راه و نگاه به اُفت وخیزها، خیلی گویا نیست.

امام جمعه داراب تاکید کرد: برای نگاه کلان به انقلاب اسلامی باید به دو حلقه هدف انقلاب و دیگری، موانع تحقق هدف انقلاب توجه کافی داشت.

خسروی، هدف انقلاب را از ساختن ایرانی با خصوصیات مستقل، آزاد، برخوردار از ثروت و امنیت، متدین و بهره مند از معنویت و اخلاق، و پیشرو در مسابقه جامعه عظیم بشری در علم و بقیه دستاوردها دانست.

خطیب جمعه داراب با اشاره به اینکه موانع تحقق اهداف انقلاب موانع درونی و موانع بیرونی است، ابراز کرد: ضعف های فکری و عقلانی، راحت طلبی، آسان گرایی، آسان پنداری، گریز از چالش و آماده نبودن برای مواجهه با مشکلات، تربیت های اجتماعی موجود و عادت های تاریخی (تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده عوامل شهادت پلیس وظیفه شناس با قاطعیت پیگیری شود

پرونده عوامل شهادت پلیس وظیفه شناس با قاطعیت پیگیری شود