مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-04سياسي

تمام نقاط متصرفی در سواحل گیلان آزادسازی شده است


استاندار گیلان از روند آزادسازی نوار ساحلی در شهرستان های شرق استان به صورت میدانی، بازدید و تاکید کرد که باید زمینه ای فراهم شود تا آحاد مردم، - از موهبت دریا استفاده کنند.

اسدالله عباسی از نوار ساحلی شرق استان در شهرستان های رودسر، لنگرود، لاهیجان و بندرکیاشهر بازدید و بر روند اجرای دستور صریح رییس جمهوری مبنی بر آزادسازی سواحل نظارت کرد.

وی در جریان این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا زمان حاضر و بر اساس گزارش های رسیده، تمام نقاط متصرفی در سواحل استان آزادسازی شده و برای راستی آزمایی این امر، از نزدیک بازدید کرده و این مهم را بررسی می کنم.

استاندا گیلان با اشاره به عقب نشینی موارد متصرفی و جمع آوری بناهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: فقط جاهایی که طرح سالم سازی دریا برقرار است و شهرداری برای عموم مردم ایجاد کرده، تاکید نموده ام که مراقبت کنند به گونه ای که آحاد مردم از موهبت دریا محروم نمانند.

عباسی بیان کرد: طبق گزارش های دریافتی، بسیاری از نقاط مورد تصرف قرار گرفته، با اهتمام مدیران دستگاه های مربوطه عقب نشینی کرده اند و در نقاطی هم بخش خصوصی و غیردولتی هستند که به دستگاه قضایی اعلام کرده ایم بر اساس قانون، برخورد نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام نقاط متصرفی در سواحل گیلان آزادسازی شده است

تمام نقاط متصرفی در سواحل گیلان آزادسازی شده است