مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-04سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه هشتم بهمن ماه 1400 ضمن محکوم کردن جنایت اراذل و اوباش در به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی بر ضرورت برخورد با عامل یا عاملین این حادثه دردناک تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(پانزدهم بهمن ماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه شهرستان نیر: دهه فجر، بهار جهاد تبیین است حجت الاسلام نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته به مساله جهاد اشاره کرد و گفت: جهاد فقط جنگیدن نظامی نیست بلکه جهاد علمی، اقتصادی، خدمت رسانی به مردم که منجر به نا امید کردن دشمن شود نیز جهاد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مولفه مهم دولت سیزدهم در گفتمان سیاست خارجی نیز اشاره کرد و گفت: متوازن سازی سیاست خارجی، ضمن حفظ استقلال کشور، توجه به قدرت های شرق و غرب است.

بطوریکه با استفاده از ظرفیت میدان و دیپلماسی به شکل همزمان و مکمل می توان با ترکیب معنویت، عقلانیت و انقلابی گری با تمرکز چندجانبه گرایی  در اقتصاد و تقویت سیاست همسایگی در کنار توجه به اقتصادهای نوظهور و با مشارکت فعال در سازمان های بین المللی ضمن مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا ، با بهرمندی از اصل مقاومت به برتری دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟