مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-04سياسي

ضرورت برخوردقاطعانه دستگاه قضا با هنجار شکنان جامعه


امام جمعه گلستان با تاکید بر ضرورت برخوردقاطعانه دستگاه قضا با هنجار شکنان گفت: از قوه قضاییه می خواهیم با اشرار و افراد هنجار شکن جامعه به شدت برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه گلستان ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه  شهر گلستان که در محل مصلی این شهر و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین با دعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، از ابتدا تاکنون با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردنکشان ایستاده و مبارزه می کند.

حجت الاسلام نورپور با تبریک حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام محمد باقر(ع) افزود: ماه عزیز رجب ماه ریزش رحمت بر امت است،که از شرافت و مکانت خاصی برخوردار بوده و از ابعاد مختلفی در بین مسلمانان اهمیت و جایگاه خاصی دارد.

وی با اشاره به برخی ویژگی های خاص ماه رجب، بیان کرد: در این ماه عزیز که از ماه های حرام به شمار می رود که آغاز و ادامه جنگ در آن، با دشمنان اسلام حرام بوده و ماه دعا، استغفار و نیایش است و رحمت خدا در این ماه بر امت فرو می ریزد و ماه امیر مومنان (ع) محسوب می شود.

امام جمعه گلستان بیان کرد: در ماه رجب به روزه خیلی تاکید شده و ثواب زیادی دارد، امام باقر (ع) در حدیثی فرموده هر که یک روز از ماه رجب را روزه بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخوردقاطعانه دستگاه قضا با هنجار شکنان جامعه

ضرورت برخوردقاطعانه دستگاه قضا با هنجار شکنان جامعه