مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-04فرهنگي

تاکید یک مدیر بر سلامت و شفافیت آراء مردمی جشنواره فجر


مدیر فناوری اطلاعات جشنواره فیلم فجر با تشریح روند ثبت آراء مردمی تاکید کرد: درباره شفافیت آراء ثبت شده اطمینان خاطر کامل وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته برخی تهیه کنندگانی که در جشنواره فیلم دارند، نسبت به چگونگی رأی گیری مردمی و بی اطلاعی خودشان و نیز دسترسی نداشتن به صفحه ای مجزا به آراء فیلم خود انتقاد داشتند.

این موضوع سال گذشته هم که رأی گیری توسط سامانه سمفا انجام شد، با اعتراض روبرو بود و برخی سیمرغ بلورین بهترین فیلم را بی اعتبار دانستند.

امسال اگرچه تعداد مخاطب و فروش هر فیلم جشنواره در سامانه سمفا قابل مشاهده است، اما تعداد رأی ها هنوز اعلام نشده و فقط پنج فیلم برتر براساس تعداد آراءشان مشخص شده اند و اینکه کدام فیلم مخاطب پسندتر بوده در آینده اعلام شود.

در این باره میلاد شکرخواه - مدیر بخش فناوری اطلاعات جشنواره - در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: در چهلمین دوره جشنواره فجر با دقت نظر بیشتری آراء مردمی را در بخش آنلاین در سامانه سمفا دنبال می کنیم و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، ثبت آراء تا کنون با ضریب اطمینان بالایی در حال انجام است.

او افزود: پیش از نمایش فیلم ها در سینماهای مردمی همانند گذشته تیزری پخش شده تا آموزش ثبت رأی برای تماشاگران داده شود، روال به این گونه است که تماشاگران زمانی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید یک مدیر بر سلامت و شفافیت آراء مردمی جشنواره فجر

تاکید یک مدیر بر سلامت و شفافیت آراء مردمی جشنواره فجر