مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-04اقتصادي

تقویت اقتصاد مقاومتی در گرو تکمیل زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی است


رییس هیئت مدیره گروه بسپار شیمی سپیدان گفت: تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان، نیازمند تکمیل زنجیره ارزش و عدم خام فروشی در صنایع پتروشیمی به عنوان یک صنعت مادر و ارزش آفرین است.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت مدیره گروه بسپار شیمی سپیدان گفت: تقویت و ارتقای اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان، نیازمند تکمیل زنجیره ارزش و عدم خام فروشی در صنایع پتروشیمی به عنوان یک صنعت مادر و ارزش آفرین است.

محمد کریمیان، در آیین بهره برداری از کارخانه سپید پرتو (زیرمجموعه گروه بسپار شیمی سپیدان) که با حضور محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت انجام شد، اظهار کرد: صنایع کامپاند و مستربچ در زمره صنایع پایین دستی پتروشیمی ها قرار می گیرند که با به کارگیری دانش و فرمولاسیون، محصولات پلیمری را تبدیل به آمیزه های مهندسی کرده و به این ترتیب از خام فروشی مواد پلیمری جلوگیری و علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار به زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی نیز قابل دستیابی است.

وی افزود: این کارخانه با تلاش متخصصان در مدت کوتاهی به بهره برداری رسید، تولید کامپاند و مستربچ با ظرفیت بیش از 30 هزار تن درسال و اشتغال زایی مستقیم حدود 200 نفر را در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اقتصاد مقاومتی در گرو تکمیل زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی است

تقویت اقتصاد مقاومتی در گرو تکمیل زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی است