مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-04سياسي

تکذیب نامه 200 صفحه ای سعید جلیلی


اخیرا در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر این که سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی کشورمان در نامه ای 200 صفحه ای به مقامات عالی نظام از روند مذاکرات انتقاد و در خلال آن پیشنهاداتی را در موضوع مذاکره با آمریکا طرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یکی از اعضای دفتر سعید جلیلی نامه 200 صفحه ای منتسب به عضو شورای عالی امنیت ملی را خیالی خواند و با تعبیر خبرسازی های سازمان یافته آن را تکذیب کرد.

عباس رنجبر در رشته توییتی دیگر با عنوان سه فریم از واقعیت! از یک گزارش دقیق و مفصل 136 صفحه ای خبر داده که کارگروه سیاست خارجی دولت سایه در مرداد 1400 و برای ثبت در تاریخ سیاسی کشور، آن را تهیه کرده بود.

به گفته رنجبر این گزارش به ارزیابی آخرین گزارش ظریف به مجلس درباره برجام پرداخته و به شکلی مستند، تمام ادعا های خلاف واقع وی را رد می کرد.

در توییت عضو دفتر سعید جلیلی آمده است: طبق تبصره 1 ماده 9 قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای ‎برجام (مصوب 21 مهر 1394)، وزیر امور خارجه موظف بوده روند اجرای توافقنامه را هر سه ماه یک بار به مجلس گزارش دهد؛ اما گزارش آخر ظریف دامنه موضوعات مختلف و گسترده تری را دربر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب نامه 200 صفحه ای سعید جلیلی

تکذیب نامه 200 صفحه ای سعید جلیلی