مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 19:222022-02-04بين الملل

روسیه با یادآوری «ویال دروغین» کالین پاول ادعاهای آمریکا را به چالش کشید


وزارت خارجه روسیه در واکنش به ادعای آمریکا درباره تلاش مسکو برای تهیه فیلمی جهت حمله به اوکراین اعلام کرد، جامعه جهانی جعلیاتی را که واشنگتن برای مداخلات نظامی خود به کار برده از جمله «ویال» معروف کالین پاول را به یاد می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد، روسیه از سناریوی خلاقانه جدیدی که توسط پنتاگون و وزارت امور خارجه ایالات متحده در رابطه با برنامه های ادعایی روسیه برای اجرای عملیات پرچم دروغین علیه اوکراین ترسیم شده، با توجه به تسلط واشنگتن بر چنین اقداماتی، شگفت زده نمی شود.

این وزارتخانه اعلام کرد: این شاخصه ایالات متحده است.

جامعه جهانی جعلیاتی را که آمریکا برای مداخلات نظامی خود در سراسر جهان به کار برد، از جمله ویال معروف کالین پاول را به یاد می آورد .

پاول وزیر خارجه دولت جورج دابلیو بوش پنجم فوریه 2003 در جلسه عمومی شورای امنیت سازمان ملل متحد سخنرانی کرد و به دفاع از حمله جنایتکارانه آمریکا و متحدانش به عراق پرداخت.

پاول در این جلسه با نشان دادن ویالی از یک ماده سفید رنگ و با استناد به منابع گمنام عراقی، مدعی شد: هیچ شکی وجود ندارد که صدام دارای سلاح های بیولوژیک است و توانایی تولید سریع و انبوه آنها را دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه با یادآوری «ویال دروغین» کالین پاول ادعاهای آمریکا را به چالش کشید

روسیه با یادآوری «ویال دروغین» کالین پاول ادعاهای آمریکا را به چالش کشید