مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-04بين الملل

پاریس اعلام کرد به ابوظبی برای مقابله با نیروهای یمنی کمک می کند


در ادامه تکاپوی غربی ها و رژیم صهیونیستی برای حمایت از امارات در مقابل حملات نیروهای یمنی، فرانسه اعلام کرد به امارات برای دفاع از حریم هوایی خود کمک می کند.

- ، فرانسه اعلام کرد به امارات برای تقویت سامانه دفاعی و تأمین امنیت حریم هوایی این کشور در مقابل حملات پهپادی و موشکی نیروهای یمنی کمک می کند.

خبرگزاری رویترز عربی ضمن اعلام این خبر افزود: فلورانس پارلی وزیر دفاع فرانسه در صفحه توییتر خود نوشت: کشور امارات ماه ژانویه قربانی حملات خطرناک به قلمرو خود شد.

فرانسه برای ابراز همبستگی با این کشورِ دوست تصمیم گرفته است از امارات برای دفاع از حریم هوایی خود در مقابله با هر گونه حمله، حمایت نظامی کند.

وی ادامه داد: هواپیماهای جنگی رافائل فرانسه که هم اینک در ابوظبی مستقر هستند، در کنار نیروهای مسلح امارات در مأموریت های نظارت، شناسایی و رهگیری فعال می شوند.

روز گذشته نیز تیِری بورخارد رییس ستاد دفاع فرانسه حملات نیروهای یمنی به امارات را محکوم و همراهی کشورش را برای تمام اقدامات لازم جهت بازگشت امنیت به ابوظبی اعلام کرده بود.

آمریکا هم هفته گذشته اعلام کرد برای حمایت از امارات در مقابل حملات موشکی و پهپادی نیروهای یمنی، یک کشتی جنگی و چند جنگنده به این کشور اعزام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاریس اعلام کرد به ابوظبی برای مقابله با نیروهای یمنی کمک می کند

پاریس اعلام کرد به ابوظبی برای مقابله با نیروهای یمنی کمک می کند