مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 19:522022-02-04سياسي

سکونتگاه غیررسمی گاوازنگ کارشناسانه بررسی می شود


با توجه به اهمیت مساله و تعدد درخواستهایی که در خصوص سکونتگاه غیررسمی منطقه گاوازنگ به فرمانداری زنجان اعلام می شود در اسرع وقت و تا 2 هفته آینده جلسه مقدماتی دیگری برگزار و این منطقه به صورت کارشناسانه بررسی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی در کارگروه زیربنایی استان با اشاره به اینکه برای منطقه گردشگری گاوازنگ باید هدف را در نظر گرفت، افزود: این منطقه از ابعاد مختلف به خصوص حوزه گردشگری اهمیت فراوانی دارد.

استاندار زنجان اضافه کرد: اگر قرار باشد این منطقه سکونتگاهی در گاوازنگ سر جای خود بماند، باید مواردی برای آن مد نظر باشد، حتی ساکنان ملزم به رعایت برخی موارد باشند.

وی ادامه داد: در صورت جابه جایی هم باید جلسه ای با حضور افرادی که در این خصوص کار کرده اند، برگزار کنیم و در کارگروه های زیربنایی با نظر کارشناسی تمامی طرح های ارایه شده بررسی و منتج به بهترین نتیجه شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان  زنجان نیز در ادامه با اشاره به اینکه موضوع منطقه گرشگری گاوازنگ و مسؤولیت تصمیم گیری ها در کارگروه زیربنایی انجام می گیرد، گفت: در این خصوص 2 رویکرد وجود دارد که اینکه در گذشته سکونتگاهی غیر رسمی در روستایی واقع در گاوازنگ ایجاد شده که فاقد هر گونه امکانات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونتگاه غیررسمی گاوازنگ کارشناسانه بررسی می شود

سکونتگاه غیررسمی گاوازنگ کارشناسانه بررسی می شود