مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 20:372022-02-04سياسي

کارنامه نیروی هوایی ارتش نشانه ولایت مداری کارکنان آن است


فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری گفت: از بین بردن زیرساخت های رژیم بعث در عملیات های مختلف دستاوردهای بارز نیروی هوایی ارتش بود و این ها نشانگر شجاعت و ولایت مداری کارمنان نیروی هوایی است.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر تبریز، گفت: نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس علاوه بر عملیات های ماندگاری چون کمان 99، عملیات اچ 3 و سایر عملیات ها، همواره به عنوان پشتیبانی سایر نیروهای مسلح در کلیه عملیات ها حضور چشمگیر و مؤثر داشت.

وی با بیان اینکه حرکت تاریخی کارکنان نیروی هوایی در نوزدهم بهمن 1357 برخواسته از غیرت دینی آنان بود، گفت: امروز نیروی هوایی ارتش، نمایشگاه بزرگی از خودباوری، تخصص، تعهد و حرکت به سمت قله های پیشرفت شده است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز، از بین بردن زیرساخت های نفتی و نظامی و اقتصادی رژیم بعثی در عملیات های مختلف را از بارزترین دستاوردهای نیروی هوایی ارتش در جنگ برشمرد و افزود: این عملیات ها نشانگر شجاعت و ولایت مداری خلبانان و کارکنان نیروی هوایی است.

سرتیپ یوسفی همچنین با اشاره به فعالیت های نیروی هوایی در سال های پس از دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروی هوایی پس از دفاع مقدس به عنوان اولین نیروی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه نیروی هوایی ارتش نشانه ولایت مداری کارکنان آن است

کارنامه نیروی هوایی ارتش نشانه ولایت مداری کارکنان آن است