مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-04حوادث

انتقال اجساد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز به پایین دست قله


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر اجساد دو کوه گرد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز را به پایین دست قله انتقال دادند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر اجساد دو کوه گرد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز را به پایین دست قله انتقال دادند.

صارم رضایی با اشاره به مفقود شدن دو نفر در ارتفاعات فرسش الیگودرز، اظهار کرد: روز دوشنبه دو نفر از اهالی روستای فرسش الیگودرز جهت کوه گردی عازم ارتفاعات 3 هزار متری این منطقه می شوند.

وی افزود: با گذشت چندین روز و عدم اطلاع خانواده از وضعیت این دو نفر، افراد محلی به جست وجوی مفقودین را شروع که در نهایت با دو جسد در ارتفاعات مواجه می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه پس از اطلاع، بالگرد به منطقه اعزام شد، گفت: به دلیل صخره ای بودن محل حادثه، بالگرد اورژانس هوایی پس از یکساعت پرواز در منطقه شرایط عملیات فرود را نداشت.

رضایی بیان کرد: نیروهای امداد و نجات به همراه نیروهای ورزش و جوانان به کمک برفکوب توانستند اجساد دو کوهگرد را به محلی امن منتقل کنند.

وی اضافه کرد: صبح امروز جمعه نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان و با استفاده از برف کوب و حضور میدانی مدیر ورزش و جوانان شهرستان 10 نفر از زبده ترین کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال اجساد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز به پایین دست قله

انتقال اجساد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز به پایین دست قله