مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 23:472022-02-04بين الملل

ادعای کنگره آمریکا درباره انتقال نفت ایران


واشنگتن به عنوان بخشی از سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ، دیگر کشورها را از واردات نفت خام ایران منع کرد تا به ادعای خود درآمدهای نفتی تهران را به صفر برساند.

- سرویس تحقیقات کنگره آمریکا در گزارشی، بدون ارائه جزییات مدعی شده ممکن است کره شمالی به طور غیرمستقیم نفت خام ایران را از طریق چین دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مرکز تحقیقات کنگره آمریکا در گزارشی که اخیرا منتشر شده، بدون جزییات بیشتر اعلام کرد ممکن است کره شمالی به طور غیرمستقیم نفت خام ایران را از طریق چین دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه کی بی اس ورلد کره جنوبی، در این گزارش گفته شده که کره شمالی متعهد به پایبندی به تحریم های بین المللی علیه ایران نیست، و در ادامه ذکر شده که پیونگ یانگ به طور مشابه هدف تحریم های بین المللی قابل توجهی قرار گرفته است.

طبق این گزارش، سرویس تحقیقات کنگره آمریکا در گزارش تحریم های ایران که روز چهارشنبه به روزرسانی شد، به ویژه به آنچه ارتباطات غیرقانونی احتمالی بین تهران و پیونگ یانگ خوانده شده، اشاره کرده، اگرچه ادعای خود را ثابت نکرده است.

در این گزارش آمده است: بخشی از نفتی که چین از ایران (و از سایر تامین کنندگان) خریداری می کند ممکن است به کره شمالی انتقال یابد، اما مشخص نیست که آیا کره شمالی مستقیماً نفت ایران را خریداری می کند یا خیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای کنگره آمریکا درباره انتقال نفت ایران

ادعای کنگره آمریکا درباره انتقال نفت ایران