مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 01:222022-02-04فرهنگي

آغاز چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر


جشنواره هنرهای تجسمی فجر جمعه 15 بهمن ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا افتتاح شد.

- خبرگزاری فارس، گروه هنر و رسانه: مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر جمعه 15 بهمن ماه با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد.

محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر درباره این جشنواره گفت: در جشنواره هنرهای تجسمی فجر 10 رشته وجود دارد که هرکدام داوران و برگزیدگان خود را دارند، بنابراین جشنواره هنرهای تجسمی هم از نظر حضور استادان و هم به لحاظ حضور شرکت کنندگان یکی از گسترده ترین جشنواره های کشور محسوب می شود.

او درباره اهمیت هنرهای تجسمی گفت: ما در سینما، تئاتر و موسیقی نیازمند هنرهای تجسمی هستیم، بنابراین این جشنواره نیز برای مجموعه هنر کشور بسیار با اهمیت است و به منزله ورزش دو و میدانی و ژیمناستیک برای دیگر ورزش هاست.

سالاری با اشاره به تفاوت های این دوره از جشنواره با سال های گذشته افزود: افزایش 40 درصدی آثار و شرکت کنندگان یکی از تفاوت های این دوره از جشنواره با دوره های قبل است.

همچنین امسال در 30 استان کشور جشنواره هنرهای تجسمی فجر را برگزار می کنیم و این اتفاق جدیدی است که در سال های قبل رخ نمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

آغاز چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر