مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 01:372022-02-04اقتصادي

این صعود با داراها چه کرد؟


حرکت بی رمق صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله یا همان ETF ها همسو با صعود و نزول بازار سرمایه ادامه دارد و صعودهای هفته قبل این بازار نیز تاثیر چندانی روی سرنوشت دارایکم و پالایشی یکم نگذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاخص های بازار سرمایه از حرکت نوسانی دست نکشیده اند و یکپارچه قرمز و سبز شدن در بازار همچنان وجود دارد.

موضوعی که یک نگاه اجمالی به وضعیت بازار طی سه هفته قبل به خوبی آن را تایید میکند.

چراکه شاخص کل بورس در این مدت کف 6 ماهه خود را شکست و به کمتر از یک میلیون و 250 هزار واحد نیز رسید اما دوباره صعودی شد و کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را برای دفعه چندم پس گرفت.

نوسان هایی که روی قیمت سهام و سرمایه مردم تاثیرگذار است و دو صندوق پالایشی یکم و دارایکم که قرار بود عدالت را گسترش دهند نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

صندوق هایی که در روز عرضه هر واحد آن ها 10 هزار تومان قیمت داشت و میتوان گفت پالایشی یکم حتی بالاتر از 10 هزار تومان را به خود ندید! ماجرای این صندوق ها چه بود؟ سال گذشته و درحالی که شاخص کل بورس برای گذر از مرز دو میلیون واحد کمین کرده بود، وعده عرضه سه صندوق دولتی در قالب ETF از سوی دولتمردان داده و قرار شد صندوق نخست بانکی و بیمه ای، صندوق دوم پالایشی و صندوق سوم خودرویی و فلزی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این صعود با داراها چه کرد؟

این صعود با داراها چه کرد؟