مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 06:472022-02-05بين الملل

آمریکا و متحدانش از کره شمالی خواستند به مذاکرات بازگردد


ایالات متحده، ژاپن و تعدادی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه ای مشترک از کره شمالی خواستند تا «به گفت وگو بدون پیش شرط» درباره پرتاب موشک یکشنبه گذشته پیونگ یانگ بازگردد.

- ایالات متحده، ژاپن و تعدادی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه ای مشترک از کره شمالی خواستند تا به گفت وگو بدون پیش شرط درباره پرتاب موشک یکشنبه گذشته پیونگ یانگ بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نووستی، در بیانیه مشترک واشنگتن و متحدانش که توسط لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل قرائت شد، آمده است: ما بار دیگر از کره شمالی می خواهیم که اقدامات بی ثبات کننده خود را متوقف کرده و به گفتگو و مذاکره بازگردد.

وی افزود: همواره برای دستیابی به دیپلماسی جدی و با ثبات تلاش می کنیم و متقابلا کره شمالی باید تعهد مشابهی را برای کاهش تنش ها در منطقه و تضمین صلح و امنیت بین المللی ارائه کند.

سفیر آمریکا در سازمان ملل عنوان داشت: همچنان از کره شمالی می خواهیم که به پیشنهادات ما و سایر کشورها برای مذاکره بدون پیش شرط پاسخ دهد.

در این بیانیه آمده است که پرتاب اخیر موشک بالستیک توسط پیونگ یانگ نقض قطعنامه های سازمان ملل و باعث بی ثباتی بیشتر در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و متحدانش از کره شمالی خواستند به مذاکرات بازگردد

آمریکا و متحدانش از کره شمالی خواستند به مذاکرات بازگردد