مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 07:522022-02-05اجتماعي

فعالیت تمامی مدارس سیستان و بلوچستان امروز شنبه غیرحضوری شد


با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان، فعالیت تمامی مدارس این استان در همه مقاطع امروز شنبه به صورت غیرحضوری است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان، فعالیت تمامی مدارس این استان در همه مقاطع امروز شنبه به صورت غیرحضوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش ایسنا، اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: نحوه فعالیت مدارس استان از روز یکشنبه، 17 بهمن به بعد، پس از بررسی و تصمیم گیری در ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان، متعاقباً اعلام خواهد شد.

همچنین داود گلی روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در پی شیوع گسترده سویه جدید کرونا در سطح استان و ضرورت صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان، بر اساس پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان و موافقت ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، فعالیتهای آموزشی مدارس شهری و روستایی استان در همه مقاطع و پایه های تحصیلی در روز شنبه 16 بهمن ماه 1400 بصورت غیرحضوری استمرار خواهد یافت.

گلی اظهار داشت: بر این اساس فرآیند آموزش دانش آموزان از درگاه مجازی استمرار خواهد داشت و در این راستا مشارکت و همراهی خانواده ها و اولیای محترم با معلمان انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تمامی مدارس سیستان و بلوچستان امروز شنبه غیرحضوری شد

فعالیت تمامی مدارس سیستان و بلوچستان امروز شنبه غیرحضوری شد