مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-05سياسي

دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی در اردبیل/ فعالیت 47 شرکت دانش بنیان در استان اردبیل


ایجاد پارک علم و فناوری و فعالیت 47 شرکت دانش بنیان در استان اردبیل از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در این استان بوده است که زمینه فعالیت بسیاری از مخترعان و نخبگان را فراهم کرده است.

- خبرگزاری فارس- اردبیل سرویس اجتماعی: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران پیشرفت ها و توسعه های زیادی در عرصه های مختلف علمی در تمام نقاط کشور حاصل شده است که در این میان استان اردبیل نیز تا به امروز بخش اعظمی از این پیشرفت ها را به خود دیده و هم اکنون از جایگاه و موقعیت خوبی در حوزه های مختلف برخوردار بوده که همه این پیشرفت ها تنها در سایه انقلاب اسلامی حاصل شده است.

یکی از بزرگترین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان اردبیل پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که از آن پس روند رشد و توسعه استان سرعت بیشتری یافت و اجرای هزاران طرح در زمینه های مختلف علمی، چهره استان اردبیل را متحول ساخت؛ تاسیس پارک علم و فناوری در استان بود.

فرا رسیدن دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی شد تا بتوانیم با رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت وگویی داشته باشیم و با مرکزی که بعد انقلاب اسلامی در ایران تاسیس شده است، بیشتر آشنا شویم.

پارک های علم و فناوری نهادی موثر در امر توسعه فناوری حبیب ابراهیم پور اظهار کرد: پارک های علم و فناوری به عنوان یکی از نهادهای اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی در اردبیل/ فعالیت 47 شرکت دانش بنیان در استان اردبیل

دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی در اردبیل/ فعالیت 47 شرکت دانش بنیان در استان اردبیل