مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-05سياسي

پیام تسلیت مسئولان استان یزد در پی شهادت مامور پلیس در استان فارس


جمعی از مسئولان استان در پیامی شهادت مامور پلیس استان فارس را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در پی شهادن مظلومانه مأمور نیروی انتظامی در استان فارس، جمعی از مسئولان استان یزد این مهم را سبزپوشان و حافظان امنیت کشور تسلیت گفتند.

محمدصالح جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیت خود اظهار کرد: شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سرهنگ رنجبر مامور انتظامی در درگیری با اراذل و اوباش استان فارس، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.

وی افزود: این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمود؛ بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و پرسنل غیور انتظامی، خانواده های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهید عزیز تسلیت عرض نموده و برای اصلاح و تصویب قوانینی که از پلیس در برابر اراذل و اوباش حمایت و امنیت پایدار را برای شهروندان فراهم نماید، تلاش خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مسئولان استان یزد در پی شهادت مامور پلیس در استان فارس

پیام تسلیت مسئولان استان یزد در پی شهادت مامور پلیس در استان فارس